No doubts.. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu No doubts.. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu

No doubts..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

19 Oktober 2008 | Nederland, Leeuwarden

Alweer een update..Om het maar even heel kort te zeggen, kzal alleen gaan reizen! Kheb ook geen zin er verder over uit te wijden hoe en wat..Kheb er iig erg veel zin in maar vind het ergens ook doodeng!
Gelukkig zijn er veel mensen die wel achter me staan en kweet zeker dat k hier geen spijt van ga krijgen..

Kheb nog steeds geen duidelijkheid over een plekje voor school, kheb me plannen opgestuurd naar ons afdelingshoofd die daar n oordeel over zal vellen..Kben heel benieuwd!

Ondanks dit, heb k al wel geboekt:D Kzal 31 januari naar Melbourne vliegen en 15 juni zoals t nu staat weer trugkomen haha...Geeft supergoed gevoel,dat het nu ECHT vaststaat!

Er moet nog zoveel geregeld worden maar heb er alle vertrouwen in dat dit de komende maanden gaat lukken!
Volgende week tentamens en dan nog maar 1 periode te gaan..Spannend,spannend!
Ondanks wat tegenslagen nu al..heb k geen twijfels meer..No doubts..

Love, Linda

  • 20 Oktober 2008 - 09:14

    Daphne:

    Hi Lin,

    Jammer dat het toch anders loopt dan dat je verwacht had!
    Maar super dat je toch besloten hebt om het niet optegeven en in je eentje dit te gaan doen!
    Ook ik weet heeeel zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen!!

    Liefs, Daphne.

  • 22 Oktober 2008 - 07:05

    Yo Sayang:

    heeee mutske:)
    no worries.. everything is gonne be allwright enne niet te veel spullen meenemen hoor daar krijg je spijt van!

    liefs uit zonnig bali

  • 26 November 2008 - 20:11

    Boelie:

    Hej meis!
    Spannend.. Spannend.. t is al bijna zover he?! In je uppie die hele grote wereld in. Ik ken je goed genoeg om te weten dat dat je wel zal lukken hoor meid! dus ik zou zeggen inderdaad no doubts! en gewoon gaan! Heb je besloten toch wat langer te gaan trouwens (15 juni) .. dan zie je mij wel heel lang niet he :P haha. Gelukkig kom ik 29 januari thuis en hebben we dan welgeteld 1 dag om te meeten.. Met andere woorden vrijdag 30 januari maar even een biertje doen dacht ik zo..

    Een hele dikke knuffel vanaf Curacao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

We´ll meet again..

06 Juni 2009

Free your mind..

28 Mei 2009

Reload!

20 Mei 2009

Disposable laptops and wwoof virgins

07 Mei 2009

Quakka!
Linda

Actief sinds 15 Sept. 2008
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 27229

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: