Change of plans.. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu Change of plans.. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu

Change of plans..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 September 2008 | Nederland, Leeuwarden

Zoals ik al zei, vier maanden nog en dan gaan we pas weg..En in die vier maanden kan dus nog van alles gebeuren blijkt wel..
Om persoonlijke redenen wil mijn reisgenootje en vriendin Bente niet meer 4,5 maand, maar hooguit 3 maanden weg en dus moesten wij beslissen hoe we die 3 maanden in gingen vullen want anderhalve maand Australia en 1,5 maand Azië is gewoon gekkenwerk..Na goed overleg hebben we besloten dan alleen maar naar Australië te gaan. Ik moest even aan het idee wennen, opeens niet meer naar Azië maar ik heb er nu wel vrede mee. Bovendien hoef ik nu geen inentingen meer en als naaldenhater is dat voor mij zeer gunstig haha(ik moet het maar wat positief zien..)
Ik heb voor mezelf eigelijks meteen besloten dat ik zeker langer dan 3 maanden wil reizen dus ik zal niet met Bente mee terugvliegen maar alleen verder reizen, wat ik echt een uitdaging vind maar wel een heel erg leuke uitdaging!:)
Verder ben ik nog steeds bezig een plek te vinden om mijn verplichte schooluren te maken..Na heel vaak afgewezen te zijn geworden door Universities in Sydney, Melbourne en Brisbane zoek ik het nu ergens anders..Ik ben met school in onderhandeling over het meedoen aan een project van Activity International..Daarover later meer..
Naarmate er meer mensen om me heen vertrokken zijn naar het buitenland,begint het bij mij steeds meer te kriebelen..In mijn gedachten zit ik al met mijn teentjes in de zee..
Maar c'mon linda, get a grip..eerst maar es flink werken en aan de studie zodat die teentjes straks echt dikke 4 maanden de zee in kunnen..

Love, Linda

  • 28 September 2008 - 17:08

    Boelie:

    Heey meissie!!

    Zo fanatiek hoor!! Echt handig hoor deze site.. hoef je niet steeds hetzelfde verhaal te vertellen maar kan je gewoon zeggen kijk maar op de site haha :P Dus druk op zoek naar een school!? Ik hoop dat je binnenkort iets vindt!! krijgt het toch allemaal wat meer vastigheid he!! Ik zal je site gaan volgen hoor!! blijf ik toch een beetje op de hoogte! o en boek het even zo dat je het laatste weekend van januari nog thuis bent kan ik je nog even spreken.. :) (en bente natuurlijk ook!!) !!

    Kus en groetjes daar!!
    Gerda

  • 15 Oktober 2008 - 20:55

    Daphne:

    Hi Moppie,

    Ik heb eindelijk eens even op je site gekeken!
    Ik vind het zo spannend voor je, over een paar maanden zit je daar al!
    De tijd vliegt voorbij!!

    Ik zal zeker je site bij gaan en ook jou belevenissen volgen!
    Zie er nu al naar uit!!

    Liefs, Daphne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

We´ll meet again..

06 Juni 2009

Free your mind..

28 Mei 2009

Reload!

20 Mei 2009

Disposable laptops and wwoof virgins

07 Mei 2009

Quakka!
Linda

Actief sinds 15 Sept. 2008
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 27230

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: