Een vroeg begin is eh..het..hele werk? - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu Een vroeg begin is eh..het..hele werk? - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu

Een vroeg begin is eh..het..hele werk?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 September 2008 | Nederland, Leeuwarden

Hola lieve mensjes!

Zoals de meesten onderhand wel weten (I know, I can't shut up about it..),ga ik eind januari beginnen aan mijn reis..Dat duurt nog ongeveer 4,5 maand (4,5 maand teveel if you ask me) maar ik wou nu al beginnen met mijn dagboekje..omdat ik nou eenmaal erg van schrijven hou en nu even geen zin heb om met school bezig(studie ontwijkend gedrag)..Maar bovenal omdat ik vind dat ook dit gedeelte van de reis er toedoet, de voorbereiding..!

Bijna een jaar geleden kregen we op school een korte voorlichting over het buitenlandverblijf voor het derdejaar..We moesten maar eens gaan nadenken waar we heen wilden..
Deels omdat er maar paar door school geregelde plekken waren en deels omdat ik het ergens altijd gewild heb.Heb ik besloten om naar Australië te gaan!
In eerste instantie in mijn eentje maar later heb ik samen met mijn vriendinnetje Bente besloten om samen te gaan..Ik ben erg blij dat juist zij graag met mij mee wil, want ik zou niemand anders kunnen bedenken waarmee ik beter zo'n avontuur aan kan gaan!
We hebben onze plannen ondertussen uitgebreid, naast Australië gaan we ook naar Azië..

Het idee is om eerst bijna 3 mnd naar Australië te gaan, om daar de taken voor mijn buitenlandverblijf te vervullen( daarover later uitgebreider ) en wanneer ik die afgerond heb, te gaan reizen..om vervolgens naar Azië te vliegen voor nog es dik anderhalve maand en hoogstwaarschijnlijk India en Nepal te bezoeken, wat ik een grote uitdaging vind!

De komende maanden zal er nog gigantisch veel geregeld moeten worden..De standaard dingen voor een verre reis maar ook nog het allerbelangrijkste op dit moment..Een university of school om tijdelijk aan te studeren!Ik heb me al en ben me nog steeds suf aan het mailen maar het wil nog niet vlotten:S..
Ik hou jullie op de hoogte van de voorbereidingen en kan hopelijk binnenkort melden dat het allemaal goed nog gaat..Ik heb er enorm zin in, het begint nu wel erg dichtbij te komen..Maar eerst moet Linda zich richten op de tentamens die er alweer veel te snel aankomen en veel werken natuurlijk!
Ik hoop op(en van sommige mensen verwacht:P)veel berichtjes, vooral alsk daar zit want hoe geweldig ik het allemaal vind, het blijft toch een beetje eng, zolang weggaan!;)

Thnx for reading,
..~..LM..~..

  • 15 September 2008 - 19:54

    Occaaaah:

    Hey Lindaaaah :P

    Jij begint met een vroege voorbereiding dus volg ik met een vroege reactie :)

    Die 4,5 maand vliegen om joh, voor je het weet sta je op Schiphol helemaal zenuwachtig te zijn enzo ;)
    Wat een uitdaging! Wat een avontuur ga jij tegemoet! Ben stiekem wel een beetje jaloers op je hoor! Maar het is je echt van harte gegunt en je gaat er vast heel veel plezier beleven. Wie weet kom je terug met zo'n stoere outback Aussie hahaha. Aangezien jij veel berichtjes verwacht van ons, durf ik best de volgende eis te stellen :P Make sure you give a real good goodbye party! :P dan zorgen wij voor een knallende welkom terug party :)

    Hey lieve skat,
    veel succes met de voorbereiding en alvast heeeeel erg veel plezier.

    Kus!

  • 16 September 2008 - 17:55

    Tjar:

    Zo zo, inderdaad vroeg :)
    Ik ben echt jaloers op je en vind t ook vet dat je dit durft!
    Ik ga later ook een waarbenjij.nu aanmaken, maar nu nog niet :P

    See you @ school!

    XxX

  • 17 September 2008 - 14:32

    Yo:

    hee vroege vogel!

    zo te horen begin je er al aardig zin in te krijgen:) met deze site kan je er lekker naar toe leven!
    nou k zal je op de voet volgen en misschien wel van heeeel dicht bij haha!
    succes met de voorbereiding! en we houden contact waar dat ook mag zijn;)

    groetjes van een dakloze zwerver:)

  • 21 September 2008 - 16:53

    Tina:

    It's the final countdown ;)
    Haha...meid, ik zeg het lekker nog een keer!
    Het komt met je tentamens (die doe je even) en dan Aussie!
    Waaahoeeiii ik verwacht uiteraard een lekkere hunk! ;)
    Kus!

  • 22 September 2008 - 15:33

    Moniek:

    He meid,
    Klinkt goed allemaal. Die 4,5 maand zijn vast zo voorbij. Bij de tentamens ga je even knallen zodat je extra tijd hebt om je op je reisje voor te bereiden.
    Ik lees je!

    XxX Mo

  • 23 September 2008 - 20:35

    Julia:

    Heey Lin!

    Ik heb er ook al een, dus je bent niet de enige vroege vogel! Hopelijk vind je snel een plekje om naar school te gaan zodat dat iig geregeld is!

    xx

  • 29 September 2008 - 21:58

    Moekie:

    Hey hello!!!!
    Ik kan niet achterblijven om even een reactie te plaatsen.
    Volgens mij gaat het helemaal goed komen al vind ik het erg spannend...maar super voor jou!!!!
    X Moekie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

We´ll meet again..

06 Juni 2009

Free your mind..

28 Mei 2009

Reload!

20 Mei 2009

Disposable laptops and wwoof virgins

07 Mei 2009

Quakka!
Linda

Actief sinds 15 Sept. 2008
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 27231

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: