First steps.. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu First steps.. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu

First steps..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

26 November 2008 | Nederland, Leeuwarden

Een jaar geleden kwam ik op het geniale idee om naar Australie te gaan,nog amper nadenkend of die droom van mij haalbaar is en nu duurt het nog maar 9 weekjes voordat ik op het vliegtuig stap..Mijn plannen voor school zijn nog steeds niet rond maar het ziet er wel positief uit..Verder ben ik druk bezig met vanalles regelen en hoewel ik eerst niet zo goed wist waar te beginnen,reisleek die ik ben,ben ik nu aardig op weg..Zit alleen nog beetje in over visum,als die geregeld is kan ik er pas echt rustig naar uitkijken!Maar hoe meer t vorm begint te krijgen,hoe meer ik voel dat ik dit nodig heb..Om te ontdekken,te leren,te ontwikkelen,de motivatie en energie terug te winnen om door te gaan..Maar bovenal,om mezelf terug te vinden. Mijn tattoo,de reis..allemaal stapjes to the next stage of my life!Toch blijf ik het ook doodeng vinden,heb mijn ontslag ingediend,voor mij best lastig omdat ik het erg naar mn zin heb daar..en al de lieve mensen om me heen zolang te moeten missen,is geen fijn vooruitzicht..Aaah,who am I kidding,I am going to Australia!

  • 26 November 2008 - 20:58

    Tjarda:

    Hej meid, ik vind het echt zo tof wat je gaat doen! En ook al moet je ontslag nemen etc, je krijgt er zoveel voor terug: You are going to Australia and it's worth every penny!

    XxX

  • 12 December 2008 - 12:16

    Moniek Kersse:

    Whoehooeee Australie!!
    Jaloers? Ja defo!!!

    It will be amazing!
    Nog maar 9 weekjes!

    xxx

  • 15 December 2008 - 15:26

    Yneke:

    hey linda,
    bij jou is het ook wel te lezen , mooi op tijd begonnen allemaal. super dat je, je stage in het buitenland kunt doen. ik ben er klaar voor moet deze week mijn vacinaties nog hebben en dan kan ik vertrekken. dus hoef me de feestdagen geen zorgen meer te maken. alles onder controle :D groetjes Yneke

  • 03 Januari 2009 - 15:18

    Yoooooooo:

    hey! hoe gaat t met de kriebels?? voordat je het weet zit je al aan de andere kant van de wereld.. je zal vast de tijd van je leven krijgen! tot over een paar maandjes dude(:

  • 05 Januari 2009 - 12:57

    Marisa:

    hihi, we kunnen bijna wel met elkaar rijden ;-)
    Nu maar aftellen :O
    byebyeee

  • 08 Januari 2009 - 07:41

    Loltje En Eize:

    Wat lees ik hier.
    Via Yneke haar site.
    Ga jij straks ook weg.
    Wat leuk.
    Van Yneke lees ik allemaal maar leuke verhalen.
    Spannend.
    We wensen jou veel plezier.

    Gr Eize en Loltje

  • 30 Januari 2009 - 09:44

    Johnny:

    doe je de groeten even aan mijn maten Douwe en Age :) ze zitten daar voor een jaar (werk/ vakantie) die zou je tegen moeten komen op zo'n eilandje :P ik wou dat ik zo'n school had!!:) damm:P succes daar;) groetjes: je neef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

We´ll meet again..

06 Juni 2009

Free your mind..

28 Mei 2009

Reload!

20 Mei 2009

Disposable laptops and wwoof virgins

07 Mei 2009

Quakka!
Linda

Actief sinds 15 Sept. 2008
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 27222

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: