Let it begin! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu Let it begin! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu

Let it begin!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

31 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Nog even snel een berichtje vanaf schiphol!Eindelijk kan ik zometeen in het vliegtuig stappen..en dat werd wel tijd!Een jaar lang heb ik het er al over,zoveel dat ik er zelf gek van werd(kun je nagaan hoe het voor mijn sociale omgeving geweest moet zijn:p)..Tvoelt nog steeds niet alsof ik wegga,denk dat het gevoel pas in London komt..Ik wou al mn vrienden,family,collegas,klasgenootjes etc heel erg bedanken voor de vele afscheidsfeestjes,cadeautjes&berichtjes de afgelopen weken,fantastisch!Maar vooral t idee dat zoveel mensen nog even de moeite genomen hebben om doei te zeggen,das toch wel t allerleukste..(okay,naast de cadeautjes dan..) Hoorde net,toen we in de auto zaten,dat t 40graden is in Melbourne met al 30doden..Heb kdat,hittegolf haha..Mijn volgende berichtje zal uit die hitte komen,I have to catch a plane now!:D Love,Linda

  • 31 Januari 2009 - 06:45

    Pauline:

    Heerlijk! Eindelijk is het echt zover.. Succes bij aankomst ;) raak maar snel gewend aan die temperatuur.. zal vandaag aan je denken tijdens werk bij Bagels.. ;)
    Liefs Pauline

  • 31 Januari 2009 - 07:46

    Momsy:

    Liiiiiiiinnnn!!!!
    Ik kan je wel vertellen dat je echt weg bent hoor!!!!Kggggg.
    Weet het zeker!
    Dikke kus mem.

  • 31 Januari 2009 - 10:13

    Joke:

    Het avontuur gaat nu écht beginnen.
    Goede vlucht, sterkte met de warmte, maar vooral héél veel plezier Linda!
    En wie weet leer je ook nog wat!
    Groetjes van één van de bmv vriendinnen van je ma.

  • 31 Januari 2009 - 10:37

    Mem:

    Eerste vlucht zit erop.Er was geen wolkje...dus vet mooi uitzicht.Linda is nu in Londen.

  • 31 Januari 2009 - 11:03

    Moniek:

    Darling you really chose the right country to go to! hittegolf, die mij die hier ook maar. Ik zit voor mn kacheltje...
    Engeland (zucht)
    Meid een hele goede reis. Let us know wanneer je veilig bent aangekomen.
    Kus!

  • 31 Januari 2009 - 11:37

    Tjar:

    Hey meid!

    Je zit nu heerlijk in het vliegtuig etc. En ik ben ongelofelijk jaloers op jou en het mooie weer dat je daar gaat hebben!

    Ontzettend veel plezier toegewenst!

    Liefs

  • 31 Januari 2009 - 13:26

    Margreth:

    Hey Linda,

    Ik hoop dat je goed tegen de hitte kunt, want dat is het daar.
    Ik hoop dat je een goede vlucht hebt/gehad.
    Ik wens je een fantastische tijd daar.
    Liefs Marg (vriendin van je ma via de bmv-club).

  • 31 Januari 2009 - 17:26

    Wilma:

    Linda, wens je heel veel plezier en hoop dat je snel aan de warmte gewend bent.
    Groetjes één van de bmv vriendinnen van je ma

  • 31 Januari 2009 - 17:44

    Polly:

    Hej leave! Eindelijk echt onderweg, heerlijk! Je gaat wel de goede kant op zeg, met die hitte..! Sterkte daarmee! Laat het maar snel weten als je veilig aaangekomen bent, zal je site in de gaten houden!
    Ben erg benieuwd naar al het moois wat je mee gaat maken, geniet ervan meid!!

    Dikke kus, en een zwaaitje (jaja) van Mara

  • 31 Januari 2009 - 19:09

    Willemijn:

    hey lin,

    ik wens je echt super veel plezier :D Maar dat zal zeker wel lukken

    Liefs Willemijn

  • 01 Februari 2009 - 09:51

    Anneke:

    Hey Linda,
    Heel veel suc6 daar in Australia. En veel plezier. Groetjes Anneke

  • 01 Februari 2009 - 12:38

    Fam Zwart:

    He meid, Prachtig zo'n uitdaging. We wensen je een mooie tijd en heel veel ervaring toe. We zullen je verhalen volgen. Groetjes vanuit het bbbrrrkoude St. Nyk

  • 01 Februari 2009 - 12:40

    Mem:

    Linda is veilig aangekomen!!!!

  • 01 Februari 2009 - 15:53

    Kylie:

    Hoe is t daaar?:D

  • 01 Februari 2009 - 20:38

    Bovenbuurman:

    Hey Linda,

    Ben je al bijna in Melbourne? Hoeveel uren ben je in totaal onderweg om daar te komen? Moet je in London ook nog overstappen? En dan later nog in Hongkong? Je zult nu wel een zware jetleg hebben dacht ik zo. Succes bij de aankomst en voorzichtig met die hitte. Enorm contrast met het weer hier. Het heeft vandaag nog gesneeuwd en het is best wel k-k-koud buiten. Toch is het ijs nog niet veilig.

    Groetjes,

    neighbour

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

We´ll meet again..

06 Juni 2009

Free your mind..

28 Mei 2009

Reload!

20 Mei 2009

Disposable laptops and wwoof virgins

07 Mei 2009

Quakka!
Linda

Actief sinds 15 Sept. 2008
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 27210

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: