Pictures.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linda Boersma - WaarBenJij.nu Pictures.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linda Boersma - WaarBenJij.nu

Pictures..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

27 Februari 2009 | Australië, Sydney

Voor iedereen die het leuk vind al mn foto´s te bekijken, ik heb even site aangemaakt waar ik alle foto´s die ik wil bewaren op plaats, zodat ik meteen backup heb..(zie mezelf mn camera of fotokaartje nl al kwijtraken..)

http://www.picasaweb.google.com/lindamariska

Er staan dus ook veel dubbele en minder mooie foto´s op, u bent gewaarschuwd..
Tevens zal ik gewoon bij elk bericht een selectie foto´s op deze site blijven plaatsen!

Oh en voor de sneaky lezers onder ons, ik hoor van veel mensen dat ze mijn blog wel lezen maar een berichtje achterlaten, ho maar..Das natuurlijk geen stijl he:P Haha..

Mijn volgende berichtje zal uit Sydney komen!Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen..T schijnt daar iets koeler te zijn dan hier in Melbourne, dat zal me wel even goeddoen want heb al een flinke zonnesteek te pakken!:(

Love, linda

  • 27 Februari 2009 - 08:45

    Meiny:

    Zonnesteek?
    Ik dacht je daar in Nederland ook al vaak last van had,whahahahahhaha!
    Wat ben ik toch leuk he!!
    Goeie reis naar Sydney en ik ben benieuwd hoe het je daar gaat bevallen.
    Ik kijk uit naar je volgende bericht!

    Toedeloe,Meiny.


  • 27 Februari 2009 - 09:01

    Tjar:

    Hey Lin! Ben je foto's even aan t bekijken, wat supermooi! Handig he, zo'n Picasa? Heb ik ook maar gedaan (in case my camera gets lost...)
    Have fun in Sidney!

  • 27 Februari 2009 - 09:16

    Beppe:

    It is even mei my , beppe.Wat bin ik bliid mei dyn foto`s!!!!!Sa grutsk!!!!!
    Pas goed op dy sels en net mei fjermde mannen kuierje!!!!!!

  • 27 Februari 2009 - 14:31

    :

    Heeey Lin!!:D vette foto's hoor! je ziet veel mooie dingen! En je haar zit btw erg cool:)

    (K) sa

  • 27 Februari 2009 - 16:57

    Renco:

    He lin,

    Wist niet dat je er al zat :) Zo te zien vermaak je je prima!!! Fotos zijn erg leuk om te zien!!! Dus vooral pics maken. Veel plezier meid, en leef je uit, laat me wel weten als je wat spannends hebt meegemaakt :).

    X Ren

  • 28 Februari 2009 - 16:04

    Joke:

    Nou, ik lees dus ik zal af en toe ff wat achterlaten voor je. Slaat eigenlijk nergens op want je kent me niet eens. Als iedere bekende van je moeder hier gaat schrijven wordt het knap saai voor jou om te lezen, anders dan de stukjes die jij schrijft. Ik volg ook een ander echtpaar via waar ben jij.nu, en die verhalen sla ik wel eens over, ik wil maar zeggen, daar heb ik bij jou helemaal de neiging niet toe. Nou meid, ga zo door, dan blijf ik lezen!
    Succes in Sydney!
    De groetjessssss!!!!!

  • 28 Februari 2009 - 19:58

    Patriel:

    Je hebt je haar geknipt!! (of ik ben gek:P) Maar staat leuk hoor!
    En jaa ik lees je verhalen (met veel plezier!), en ook die van Saida en Wilma haha..
    Maar leuk dat je t daar naar je zin hebt!!

    Have fun daar!
    X Patriel

  • 01 Maart 2009 - 17:44

    Sabine:

    He Lin!
    Hoe gaat het daar met je school? Volgensmij ben je alleen maar aan het chillen :P I'm jealous about the weather there! Hier is het namelijk saai en triest koud weer. Balen van die zonnesteek, lijkt me erg vervelend en ook pijnlijk! Ik stuur je gauw een dikke vette mail :) Dikke kus vanuit Nederland.
    Love Sabine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

We´ll meet again..

06 Juni 2009

Free your mind..

28 Mei 2009

Reload!

20 Mei 2009

Disposable laptops and wwoof virgins

07 Mei 2009

Quakka!
Linda

Actief sinds 15 Sept. 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 27179

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: