Shiny green light.. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu Shiny green light.. - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Linda Boersma - WaarBenJij.nu

Shiny green light..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 Januari 2009 | Nederland, Leeuwarden

Eindelijk!Eindelijk kan ik optimaal gaan genieten van mijn laatste 3weekjes in Nederland!Want..ik heb inmiddels mijn visum binnen en maybe wel net zo important, heb groen licht gekregen van school om mijn plan daar te gaan uitvoeren!:D Hier ben ik ontzettend blij mee,want nu kan ik en heerlijk reizen en me studiepuntjes binnenhalen,I am one lucky bastard! Bij dat groene licht werd meteen ook nog n map vol opdrachten geleverd maar I don't care,misschien krijg ik daardoor mijn motivatie wat terug. Ik ga iig enorm mijn best doen! Ben allang blij dat ze mij deze kans gunnen..:) Alle grote zaken zijn geregeld, dus ben me op mijn gemakje aan het voorbereiden op de reis,maar ook op nog een aantal tentamens en afscheidsfeestjes!Word met de dag enthousiaster maar ook de zenuwen komen af en toe boven..Ben heel beniewd hoe t allemaal gaat lopen! Love, Linda

  • 10 Januari 2009 - 12:33

    Moniek:

    klinkt goed meisi!
    Succes met de tentamens!
    xxx

  • 10 Januari 2009 - 17:06

    Lara:

    Veeeeeeel plezier!! Echt jammer dat we niet bij elkaar in het vliegtuig zitten!! Wat mij betreft doen we een drankje op terras hahah ;)

    xx!

  • 11 Januari 2009 - 13:56

    Maroean:

    Meisje!
    Geniet er nog even van, want je gaat nl en alles wat erbij hoort missen ;)

    Liefs

  • 11 Januari 2009 - 16:31

    Margreth:

    Hey Linda,
    Ik wens je veel succes met je tentamens, en veel plezier met je afscheidsfeestjes.
    Maar nog belangrijker heel veel succes met je studiereis.
    Ik wacht vol spanning op je verhalen.
    Succes!
    Liefs Marg

  • 12 Januari 2009 - 15:08

    Daphne:

    Nog een paar dagen meis... Heel veel plezier downunder!

    Jammer dat we niet meer af hebben kunnen spreken.

  • 13 Januari 2009 - 11:40

    Moniek:

    moppiieeeee, was ik niet uitgenodigd voor je afscheidsfeestjes??????? :o:o:o:o

    HAHAHAHAHAHAHA
    Geniet ervan meid!

  • 19 Januari 2009 - 16:49

    Boelie:

    Nog een paar daagjes... spannend... :D zie er naar uit je nog ff te zien tussendoor!!
    Liefs Gerda

  • 27 Januari 2009 - 12:00

    Ricardo:

    lieve lin!! heel heel veel plezier gewenst, en ik zet deze link tussen de favorieten zodat ik je verhalen kan lezen!! :D

  • 27 Januari 2009 - 12:40

    Patrilia:

    Hee Lin!

    K wens je heel veel succes en plezier op je reis en ik ga zeker je verhalen lezen!!

    Geniet van je laatste daagjes in NL!
    En tot over een paar maanden!!

    Liefs, Patriel

  • 27 Januari 2009 - 14:17

    Maaike:

    Congrats dat het nu allemaal zo geregeld is! :D

    Ik zal zeker je blog in de gaten houden :)

  • 27 Januari 2009 - 14:19

    Bashiru:

    Succes.. Ik zal je missen :)

  • 27 Januari 2009 - 14:24

    Chandra:

    Hey Linda!

    Ik wens je heel veel plezier in Australie!!

    Weet wel zeker dat je het daar naar je zin zult hebben ;)

    Kisses Chan

  • 28 Januari 2009 - 21:35

    Momsy:

    He meid!!Nog 2 dagen en dan.....
    Ik ga jou enorm missen hoor!!!!maar vind het zo goed van je.
    Kus Mem.

  • 30 Januari 2009 - 12:40

    Gerda:

    Hey topper!

    Ik wou je via deze weg nog ff heel veel succes en plezier wensen in Australie!! Pas goed op jezelf en geen dingen doen die ik ook niet zou doen.. en tink erom he; niet opt ijs komen..;) Ik vond het erg gezellig gisteren!!Mis je nu al haha erg he?! Wanneer je weer thuis bent uiteraard een huge ass welcome home party. We houwe contact!

    Liefs gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

We´ll meet again..

06 Juni 2009

Free your mind..

28 Mei 2009

Reload!

20 Mei 2009

Disposable laptops and wwoof virgins

07 Mei 2009

Quakka!
Linda

Actief sinds 15 Sept. 2008
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 27201

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: